شور حسینی


عاشورای حسینی تسلیت باد


اربعین حسینی بر عاشقان تسلیت باد


تکنیک های آرامش


راه های ارامش

برای آرامش اعصاب چه باید کرد؟
خوراکي‌ها و نوشيدني‌هایی برای آرامش اعصاب 
چاي سبز: به جاي اينکه از عصبانيت بنفش شويد، بهتر است با نوشيدن يک فنجان چای سبز شويد. چاي سبز منبع ليتينين است؛ ماده‌اي که به آرامش و تسکين خشم کمک مي‌کند. اين‌بار که عصباني شديد، کمي آب بجوشانيد، چاي سبز دم‌کنيد و از نوشيدن آن لذت ببريد.

 




ادامه مطلب ...
[ دوشنبه 01 اردیبهشت 1399 ] [ 10:46 ] [ ناصر ]

چت روم ها فضایی برای برقراری ارتباط مجازی بیشتر بدانید...


 فضای مجازی

 

دنیای مجازی چت به عنوان یک ابزار قوی برای برقرای ارتباط با دیگران در دوران فعلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است  به طوری که جوان ايراني به خوبی می داند برای ارتباط با آن سوی مرزها از دريچه اينترنت بـه جهـاني دسـت مي‌يابد كه در آن فاصله‌ها مفهوم خود را از دست مي‌دهند. برخي آن را «تالار گفتمان» مي‌نامند و اكثرا این محیط را  به ‌نام «چت روم» مي‌شناسند. از جمله نکات مهمي که افراد را به سمت چت روم ها مي کشاند نيازهاي افراد به دوستي و برقراري ارتباط اجتماعي به هر شكل و عنواني است كه اينترنت مي‌تواند پاسخگوي اين نياز باشد.




ادامه مطلب ...
[ پنجشنبه 28 فروردین 1399 ] [ 21:06 ] [ ناصر ]

راهکار های تضمینی موفقیت در کنکور


نکات کنکور

اسرار موفقیت در کنکور

برای موفقیت در هر کاری عواملی چون هوش ، استعداد ، تلاش ، پشتکار و ... لازم است اما مواردی مجود دارد که به آن مهارت های موفقیت گفته می شود که با که با مطالعه تجربه و عملکرد دیگران میتوان به اسرار آن پی برد...

 




ادامه مطلب ...
[ پنجشنبه 21 فروردین 1399 ] [ 13:36 ] [ ناصر ]

چگونه از فضای مجازی درست استفاده کنیم


تجارب قبلی مبنای ادراکات، طرز فکرها و شکل گیری رفتارهای ما را تشکیل می دهند.در دنیایی که هر روز پیچیده تر می شود، شاگردان مدرسه نیازمندند که بیشتر و بهتر درباره محیط خود بیاموزند و چون امکان آموختن از طریق تجربه دست اول (منظور از تجربه دست اول، عمل یا برخورد مستقیم دانش آموز با شیء یا پدیده آموختنی است) در همه موارد وجود ندارد، لذا نحوه تدریس این پدیده ها بسیار پیچیده می شود. هدف این است که شاگرد بتواند تا حد امکان پدیده های علمی را توسط تجارب دست اول یا نزدیک به آن تجربه کند.

 

 




ادامه مطلب ...
[ چهارشنبه 13 فروردین 1399 ] [ 14:20 ] [ ناصر ]

تاثیرات فضای مجازی بر سلامت روان نوجوانان


این روزها موبایل و تبلت وسیله‌ای است که در دستان هر قشر و سنی از جامعه دیده می‌شود. این وسیله ارتباطی علی رغم فوایدی مانند سهولت ارتباط، مضراتی بر سلامت نوجوانان و جوانان نیز دارد. حتی گاهی موجب اعتیاد و کند شدن فرآیند یادگیری در آن‌ها می‌شود.

طی دو - سه دهه گذشته اطلاعات جدید و فناوری‌های ارتباطی تغییرات زیادی کرده است و افراد تعاملات زیادی با دنیای اطراف خود دارند؛ فضای سایبری، فضای دیجیتال یا فضای مجازی است که از طریق شبکه‌های رایانه‌ای ایجاد می‌شود و با استفاده از جلوه‌های سمعی و بصری سعی در شبیه سازی دنیای واقعی دارد. فضای مجازی فرصت‌های زیادی را در امر آموزش، به اشتراک‌گذاری و ارتباط ارائه می‌دهد که تا قبل از آن ممکن نبود. فضای مجازی شامل زیرساخت‌های فیزیکی و ابزار ارتباط از راه دور، شبکه‌های کامپیوتری و ارتباط آن‌ها و اینترنت است.




ادامه مطلب ...
[ چهارشنبه 13 فروردین 1399 ] [ 12:25 ] [ ناصر ]

دنبال یه فضای سالم و پر انرژی هستی


فضای مجازی سرشار از خوبی هایی هست .که علاوه بر تنوع و ارسال متنوع دارای بد آموزی هم هست که باعث میشود بعضی عادات در شما و بهم ریختن اعصاب  روح و روان میشود ما بر آن شدیم تا محیطی سالم و بدون استرس برایتون فراهم کنیم . فضای سالم و امن را با ما تجربه کنید . بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

 

رواچت ، چت



[ سه شنبه 12 فروردین 1399 ] [ 21:54 ] [ ناصر ]